سوال های که باید قبل از استخدام شرکت سئوکار باید بپرسید؟
نوشته شده توسط : گل نسیم

حتی اگر 75 درصد از کسب و کارها در بهینه سازی موتور جستجو SEO سرمایه گذاری کنند. بسیاری این سوال را مطرح می کنند که آیا باید به استخدام یک شرکت سئوکار حرفه ای فکر کنند.

در این مقاله، ما در حال بررسی این هستیم که چه زمانی و چرا باید یک شرکت سئوکار را استخدام کنید، مزایای انجام این کار چیست، و چه سوالاتی باید بپرسید تا مطمئن شوید. بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ را برای نیازها و اهداف خود پیدا می کنید. پس فقط به خواندن ادامه دهید.

اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که می خواهید یک شرکت SEO استخدام کنید، اما باید آژانس مناسب را پیدا کنید، شرکت طراحی سایت و سئو آرماناوب را در نظر بگیرید.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از سوالات متداول سئوکار حرفه ای برای استخدام آژانس بیاموزید.

نکات کلیدی

  • اگر تیم شما ضعیف است یا اگر نتایج سئوی مورد نظرتان را به دست نمی آورید، باید یک شرکت سئو را استخدام کنید.
  • استخدام یک آژانس سئو به شما کمک می کند تا روی سایر وظایف تجاری تمرکز کنید. و در عین حال نتایج چشمگیری برای کسب و کار خود داشته باشید
  • آژانس های خدمات کامل می توانند در چندین کمپین بازاریابی دیجیتال از جمله SEO به شما کمک کنند.
  • تعیین کنید که آیا می خواهید سئو یک استراتژی بلند مدت برای افزایش درآمد باشد. و آیا آژانس انتخابی شما تجربه کار در صنعت شما را دارد یا خیر.

چرا یک شرکت سئوکار استخدام کنیم؟

چرا یک شرکت سئوکار استخدام کنیم؟

بنابراین، چه زمانی باید یک شرکت سئوکار را استخدام کنید؟ همیشه مشخص نیست که چه زمانی باید برای پیشبرد اهداف خود با یک آژانس سئو همکاری کنید.

  • در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا باید یک متخصص سئو را استخدام کنید.
  • شما می خواهید استراتژی سئو و نتایج خود را بهبود ببخشید.
  • تیم شما ضعیف است یا تیم سئو داخلی ندارید.
  • وب سایت شما ترافیک ایجاد نمی کند.
  • سایت شما در نتایج جستجو رتبه ای ندارد.
  • شما بودجه لازم برای استخدام یک آژانس سئو را دارید.
  • شما یا تیمتان فاقد دانش و تخصص گسترده سئو هستید.

اگر شما یا تیمتان زیر و بم فاکتورهای رتبه بندی سئو و الگوریتم های موتور جستجو را نمی دانید، زمان آن رسیده است که یک شرکت سئوکار حرفه ای را استخدام کنید که روز خود را صرف تحقیق در مورد این موارد می کند.

یا اگر یک تیم داخلی برای اجرای یک استراتژی سئو ندارید. یا اگر به نتایجی که می خواهید نمی رسید، یک شرکت سئوکار حرفه ای می تواند به شما در ایجاد و مدیریت استراتژی کمک کند که ترافیک و درآمد را افزایش دهد.

مزایای استخدام یک شرکت سئوکار

مزایای استخدام یک شرکت سئوکار

وقتی نوبت به تصمیم گیری می رسد که آیا باید یک آژانس سئو را استخدام کنید، باید مزایای انجام این کار را بدانید.

در اینجا پنج مورد از بزرگترین مزایای استخدام یک شرکت سئو سایت آورده شده است:

سئوی سایت شما را بهبود می بخشد.

شرکت های سئو دارای تجربه هستند.

شرکت های سئو بهترین نتایج را می گیرند.

دورکاری سئو به شما این امکان را می دهد که روی کارتون بیشتر تمرکز کنید.

شرکت های خدمات کامل می توانند در مواردی بیش از سئو کمک کنند.

1-سئو سایت شما را بهبود می بخشد

سئو سایت شما را بهبود می بخشد

همانطور که قبلاً می دانید، بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت شما بسیار مهم شده است. در گذشته، تنها آنهایی که در صنایع خاصی با رقابت زیاد فعالیت می کردند، ممکن بود برای دیدن جایگاه بالای وب سایت هایشان در صفحات نتایج موتورهای جستجو یا SERP به SEO  نیاز داشته باشند. اما هر صنعتی دارای رقابت است و سئو برای دستیابی به مشتریان یا سرنخ های بالقوه ضروری شده است.

بدون سئو، وب سایت شما ممکن است هرگز در معرض دید خود قرار نگیرد. که برای رتبه بندی بالا نیاز دارد. مگر اینکه سایت شما به درستی بهینه شده باشد تا به سرعت بارگذاری شود ، کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار دهد. و به طور مستقیم با دیگران در صنعت شما رقابت کند. ممکن است متوجه شوید که افزایش فروش آنلاین بدون سرمایه گذاری ثروت در سایر تاکتیک های بازاریابی بسیار دشوار یا کاملا غیر ممکن است.

یک شرکت سئوکار (و خدمات سئوی ارگانیک آن) می تواند به شما در اجرای روش هایی که برای بهبود دید شما در جستجو ها، افزایش شانس شما برای دستیابی به مشتریان بالقوه یا سرنخ ها، و در عین حال کاهش مقدار پولی که برای بازاریابی نیاز دارید، کمک کننده باشد.

2-شرکت های سئوکار دارای تجربه هستند

شرکت های سئوکار دارای تجربه هستند

در حالی که ممکن است اصول سئو را بدانید یا مدت زیادی است که در حال خواندن مقالات و پست های وبلاگ در مورد این موضوع هستید، ممکن است تجربه زیادی در بهینه سازی وب سایت خود نداشته باشید.

یا ممکن است در حال یادگیری سئو سایت باشید. و تاکتیک های مختلف را در سایت خود امتحان کنید تا ببینید چه چیزی جواب می دهد. این آشنا به نظر می رسد؟

موفقیت کسب و کار شما نباید مبتنی بر آزمایش یا حدس و گمان باشد. اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید، در واقع ممکن است سئو سایت به جای کمک به سایت شما، به سایت شما آسیب برساند. به عنوان مثال، لینک سازی مطمئنا می تواند به قدرت شما کمک کند، اما نوع اشتباه لینک ها می تواند منجر به جریمه شدن سایت شما شود. و حتی به عنوان مجازات از نتایج موتورهای جستجو حذف شود.

شرکت های سئو دانش و تجربه لازم برای تصمیم گیری هوشمندانه برای سایت شما را دارند. که منجر به افزایش رتبه و دیده شدن شما می شود نه کاهش. آنها همچنین معمولاً تجربه کار با مشتریان مختلف در صنایع مختلف را دارند که به آنها امکان می دهد موقعیت، نیازها و انتظارات رتبه بندی منحصر به فرد شما را به درستی مدیریت کنند.

همکاری با یکی از شرکت های برتر SEO همچنین تضمین می کند. که می دانید چگونه با تغییرات غیرمنتظره مانند به روزرسانی الگوریتم یا حتی جریمه ها مقابله کنید.

آژانس های سئوکار حرفه ای قبلاً این موارد را بارها تجربه کرده اند و می توانند شما را از طریق هر مشکل احتمالی به آرامی و سریع راهنمایی کنند.

3-شرکت های سئو سایت بهترین نتایج را می گیرند

شرکت های سئو سایت بهترین نتایج را می گیرند

همانطور که قبلا اشاره کردیم ، شما نمی خواهید موفقیت کسب و کار خود را به شانس واگذار کنید ، یا به طور بالقوه به وب سایت خود آسیب برسانید. حتی اگر منظور شما خوب باشد، یا تحقیقات زیادی انجام دهید، ممکن است به سادگی نتوانید به همان سطح موفقیت آنلاین به عنوان یک متخصص سئو دست پیدا کنید.

یک شرکت سئو سایت با سالها تجربه می تواند وب سایت شما، اهداف و رقبای شما را ارزیابی کند. و یک برنامه جامع برای افزایش دید شما در جستجو ایجاد کند.

آن ها می توانند پیشرفت شما را ردیابی کنند و برنامه های خود را تنظیم کنند تا مطمئن شوند که در مسیر درست برای دستیابی به بهترین نتایج، مهم نیست که چقدر طول بکشد.

4-دورکاری سئو به شما امکان می دهد بر روی سایت بیشتر تمرکز کنید

اگر مدتی است که در مورد سئو مطالعه کرده اید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کجا می خواهید. زمان را برای بهینه سازی وب سایت خود، نوشتن محتوای جدید و ایجاد لینک پیدا کنید. همچنین ممکن است نگران این باشید که برای انجام این کارها دانش کافی ندارید، یا اینکه نمی توانید آن ها را به سرعت انجام دهید تا در دید سایت خود تفاوت ایجاد کنید.

اگر با یک شرکت حرفه ای سئو کار می کنید، می توانید روی انجام بهترین کاری که انجام می دهید. تمرکز کنید نظیر اداره کسب و کارتان ، در حالی که آن ها از بقیه مراقبت می کنند. همچنین در مورد نحوه عملکرد وب سایت خود در جستجو استرس کمتری خواهید داشت. زیرا می دانید که گروهی از متخصصان آن را برای شما مدیریت می کنند.

5-شرکت های با خدمات کامل می توانند در مواردی بیش از سئو کمک کنند

شرکت های با خدمات کامل می توانند در مواردی بیش از سئو کمک کنند

در نهایت، اگر تصمیم بگیرید که با یک آژانس بازاریابی اینترنتی با خدمات کامل کار کنید. برخلاف شرکتی که خدمات کاملاً سئو ارائه می دهد، می توانید برای همه نیازهای بازاریابی آنلاین خود به آنها تکیه کنید. هر زمان که در زمینه محتوای وب سایت، تبلیغات، بازاریابی ورودی، طراحی وب یا هر چیز دیگری به کمک نیاز داشتید، دقیقاً می دانید به کجا مراجعه کنید.

شرکت های خدمات کامل نیز اغلب برای مشتریانی که کسب و کار خود را از یک طرح سئو ساده به یک بسته خدمات کامل افزایش می دهند، قیمت های تخفیفی ارائه می کنند. همانطور که روابط تجاری خود را با آنها توسعه می دهید، امیدوارم متوجه شوید. که آنها قادرند به موقع نیازهای شما را برآورده کنند و همچنین می توانند به شما کمک کنند. تا کسب و کار خود را توسعه دهید و به اهداف گسترده تر خود دست یابید.

بسیاری از آژانس های خدمات کامل، بسته های همراهی را برای شرکت هایی ارائه می دهند. که به دنبال انجام سئو، بازاریابی ورودی، بازاریابی محتوا یا طراحی مجدد وب سایت به طور همزمان هستند، بنابراین حتماً در مورد یک طرح سفارشی پرس و جو کنید.

6 سوال اصولی که هنگام استخدام یک شرکت سئو باید بپرسید؟

ما شش سوال مهم را که باید هنگام استخدام یک آژانس سئو بپرسید، بیان کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که شریک مناسبی را پیدا می کنید. آنها را در زیر بررسی کنید.

آیا از سایر استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید؟

آیا می خواهید از SEO به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

آیا می توانید خودتان سئو انجام دهید؟

آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند؟

آیا بودجه ای برای استخدام خدمات سئو دارید؟

آیا استراتژی فعلی سئوی شما در هنگام رسیدن به نتایج به دست می آید؟

1-آیا از سایر استراتژی های دیجیتال مارکتینگ استفاده می کنید؟

یک رویکرد کامل و 360 درجه به بازاریابی دیجیتال می تواند به کسب و کار شما کمک کند. تا موفقیت آنلاین خود را به حداکثر برساند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت ها نه تنها در سئو سرمایه گذاری می کنند، بلکه از خدمات سئو مانند بهینه سازی جستجوی صوتی، بازاریابی ویدیویی و تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) نیز پشتیبانی می کنند.

تصمیم شرکت شما برای سرمایه گذاری در یک استراتژی جامع بازاریابی وب می تواند. تأثیر زیادی بر استخدام یک شرکت سئو داشته باشد تا نه تنها استراتژی سئوی خود را مدیریت کند، بلکه آن را با سایر تاکتیک های بازاریابی اینترنتی شما نیز هماهنگ کند.

بنابراین، آیا کسب و کار شما از سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال استفاده می کند؟

بله: اگر یک شرکت SEO را استخدام می کنید که مجموعه ای از راه حل های بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد، می توانید تاثیر استراتژی های بازاریابی آنلاین خود را به حداکثر برسانید.

آنها می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا یک برنامه منسجم ایجاد کند که تلاش های شما را هماهنگ می کند، که در نتیجه منجر به نتایج بزرگتر (و بهتر) برای شرکت شما شود.

2-آیا می خواهید از سئو به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال اثبات شده برای ایجاد درآمد بلندمدت است. برای مثال، استراتژی های سئوی سفارشی ما به ایجاد بیش از 10 میلیارد دلار درآمد برای مشتریانمان کمک کرده است. آنها همچنین به مشتریانی مانند Reynolds Building Solutions، سرنخ های واجد شرایط و با ارزش ارائه کرده اند.

همانطور که تیم شما در مورد امکان استخدام یک شرکت SEO تحقیق می کند، باید در مورد استراتژی کسب و کار خود فکر کنید. اگر شرکت شما سئو را یک سرمایه گذاری طولانی مدت و مداوم می داند، در این صورت همکاری با یکی از بهترین شرکت های سئو می تواند به تیم شما کمک کند تا بازده سرمایه گذاری ROI سئوی شما را به حداکثر برساند.

بنابراین، آیا می خواهید از SEO به عنوان یک استراتژی بلند مدت برای درآمدزایی استفاده کنید؟

بله: برای بسیاری از مشاغل، استفاده از SEO به عنوان یک استراتژی طولانی مدت و مداوم برای درآمدزایی منطقی است، زیرا این همان کاری است که سئو انجام می دهد. استخدام یک شرکت سئو به کسب و کار شما کمک می کند تا با دسترسی به فن آوری های بازاریابی پیشرفته، متخصصان با تجربه سئو و موارد دیگر، درآمد بیشتری از سئو کسب کنید.

خیر: اگر شرکت شما قصد ندارد سرمایه گذاری مداوم در سئو انجام دهد، در استراتژی خود تجدید نظر کنید. سئو چندین ماه برای نشان دادن نتایج نیاز دارد. نگاه کردن به سئو به عنوان یک چیز کوتاه مدت و یکبار مصرف، تیم شما را برای شکست آماده می کند، که به شما یا کسب و کار شما کمکی نمی کند.

3-آیا می توانید سئو را خودتان انجام دهید؟

مانند هر استراتژی دیجیتال مارکتینگ دیگری، سئو به منابعی برای مدیریت داخلی نیاز دارد. چند مثال عبارتند از:

  • استعداد
  • فن آوری
  • زمان

برای بسیاری از مشاغل، استعداد و زمان بزرگترین چالش را فراهم می کند. شما یک تیم بازاریابی گسترده ندارید و آنها برنامه باز ندارند. در حالی که آنها می توانند یک استراتژی سئو را مورد بحث و برنامه ریزی قرار دهند، پیاده سازی و مدیریت آن استراتژی به طور مداوم یک چالش است.

حتی شرکت هایی که منابع زیادی برای بازاریابی آنلاین دارند، می توانند. هنگام مدیریت استراتژی خود در داخل، چالش هایی را کشف کنند. یک صنعت رقابتی، فقدان اعضای تیم متخصص و موارد دیگر می تواند نظارت بر استراتژی سئوی داخلی شما را به یک سردرد تبدیل کند.

بنابراین، آیا می توانید سئو را خودتان انجام دهید. یا شرکت شما منابع محدودی برای مدیریت استراتژی سئوی شما دارد؟

بله: بسیاری از شرکت ها، به ویژه کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) در تلاش هستند.تا تمام منابع لازم برای بازاریابی یک شرکت را برای کارکنان خود فراهم کنند. از استعداد گرفته تا فناوری، این یک چالش است. اینجاست که استخدام یک شرکت سئو می تواند کمک کند، زیرا آنها تمام منابع مورد نیاز را فراهم می کنند.

4-آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند؟

یک بازار آنلاین رقابتی و همچنین اشباع شده می تواند موفقیت در سئو را برای شرکت شما دشوار کند. حتی اگر حداقل رقابت آفلاین داشته باشید، ممکن است در مورد نتایج جستجو در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو، تعداد زیادی از رقبا را پیدا کنید. وقتی این اتفاق می افتد، کسب و کار شما باید در مورد نحوه رقابت تصمیم بگیرد.

شما می توانید به چالش داخلی نزدیک شوید. یا یک شرکت SEO که در صنعت شما متخصص است را استخدام کنید. در حالی که ممکن است تیم شما از قبل در کار بر روی مشکل داخلی صرفه جویی کند، یک آژانس SEO می تواند به کسب و کار شما کمک کند. تا آن را سریعتر حل کند، که می تواند منجر به بازگشت سرمایه سریعتر شود.

بنابراین، آیا شرکت های سئو در صنعت شما کار می کنند و آیا این یک بازار رقابتی است؟

بله: برای شرکت ها و همچنین SMB ها، یک بازار رقابتی می تواند SEO را به یک چالش بزرگ تبدیل کند. اگر می خواهید رقابت کنید، به بهترین های صنعت نیاز دارید. به همین دلیل است که شما یک شرکت سئو را استخدام می کنید. که یک استراتژی رقابتی به همراه استعداد و فناوری برای موفقیت در اختیار شما قرار می دهد.

5-آیا بودجه ای برای استخدام خدمات سئو دارید؟

قبل از اینکه کسب و کار شما بتواند یک شرکت سئو را استخدام کند، باید به بودجه خود توجه کنید. در حالی که وجوه شما ممکن است قیمت خدمات سئوی کم هزینه را پوشش دهد، که اغلب 100 دلار یا کمتر در ماه هزینه دارد، اما به ندرت نتایجی را که می خواهید، مانند افزایش فروش یا درخواست های قیمت، ارائه می دهند. به همین دلیل است که می خواهید بودجه خود را با قیمت خدمات سئو مقرون به صرفه مقایسه کنید.

این مقایسه می تواند به تیم شما کمک کند تا ببیند آیا امکان استخدام خدمات سئو وجود دارد یا خیر. اگر اینطور نیست، هنوز گزینه هایی برای راه اندازی و ایجاد یک استراتژی سئو موفق دارید.

بنابراین، آیا کسب و کار شما بودجه ای برای استخدام یک شرکت سئو دارد؟

بله: وقتی تصمیم گیرندگان شرکت مایل به سرمایه گذاری در خدمات سئو حرفه ای هستند، شما می خواهید یک شرکت سئو را استخدام کنید. با داشتن یک آژانس سئو معتبر و قابل اعتماد، کسب و کار شما می تواند استراتژی سئوی شما را به سطح بالاتری برساند. شما می توانید کارهای بیشتری انجام دهید و درآمد بیشتری کسب کنید، که بر درآمد شما تأثیر می گذارد.

3-آیا استراتژی سئوی فعلی شما در هنگام رسیدن به نتایج به دست می آید؟

مهم نیست که صنعت شما چیست ، شما می خواهید SEO نتایج را ارائه دهد. شرکت ها می خواهند کاری بیش از رتبه اول در نتایج جستجو انجام دهند. آن ها می خواهند این رتبه بندی ها منجر به درخواست های نرخ گذاری ، فروش محصول، تماس های تلفنی و موارد دیگر شود. اگر استراتژی سئوی شما این کار را انجام نمی دهد، پس مشکل دارید. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها یک شرکت SEO مانند آرماناوب را استخدام می کنند، زیرا ما می دانیم که تمرکز شما فراتر از رتبه بندی شماره یک است، اما به نتیجه نهایی شما نیز می رسد.

حتی استراتژی هایی با عملکرد متوسط ​​می توانند از تخصص یک آژانس یا مشاور بهره مند شوند. این دیدگاه شخص ثالث می تواند به شرکت شما کمک کند تا فرصت های جدیدی را کشف کند، که می تواند عملکرد استراتژی شما را به حداکثر برساند.

پس ، آیا استراتژی فعلی SEO شما در حال ارائه است؟

اگر این اتفاق نیفتاد و تیم شما نمی تواند مشکلی از استراتژی شما را حل کند، استخدام یک شرکت SEO یا سرمایه گذاری در خدمات نظارتی SEO را در نظر بگیرید. هر دو می توانند به شما در کشف و رفع مشکلات سئو کمک کنند.

آیا به دنبال ابزار حسابرسی و نظارتی سئوی همه در یک هستید؟ شما آن را پیدا کرده اید. جستجوگر سئو داده هایی را در مورد معیارهای کلیدی به شما ارائه می دهد:

  • امتیاز سئو کامل
  • تجزیه و تحلیل سرعت سایت
  • درجه محتوا و بیشتر




:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: